poniedziałek, 21 lutego 2011

Pytanie

Zadano: 2010-01-26 19:54:54
Czy denerwują cię czasem rodzice ?

Odpowiedziano: 2010-01-26 20:09:37
No jasne że tak! i to nieziemsko czasem. Mama się na mnie drze i oskarża dosłownie o wszystko. I dzisiaj na przykład osądziła mnie o to, że używam jej perfum. Hah, dobre sobie bo pare miesięcy temu też mnie o to posądziła, ale w tedy akurat faktycznie użyłam. Ale i tak baardzo mało. I postanowiłam, że od grudnia nie użyję ani kropelki i nawet nie tych perfum dotykać. I co? I oczywiście zaczęła się drzeć: Taaak! Ja specjalnie ich nie używam, od paru miesięcy,a teraz są puste! Co?! Może tata ich używa?! I tak jest cały czas. Drze się co najmniej 50 razy dziennie. A to, że pasta nie zakręcona, a to, że zgubiłam rękawiczkę, a to, że mruczę pod nosem, co jest oczywiście nieprawdą, a to, że siedzę na komputerze, a to, że do kąpieli wyciągnęłam 2 ręczniki, a nie jeden, a to, że w moim pokoju świeci się światło, a to, że kwiatek niepodlany, itp, itd... Mogłabym mnożyć setki, a nawet tysiące tych przykładów. Wołają mnie z mojego pokoju np. tylko po to, że widelec w kuchni leży na podłodze. Rodzice każą mi sprzątać 3 razy dziennie kuchnie i zawsze mi wmawiają, że dogaduję, jak nawet słowem się nie odezwę. Są przeczuleni na punkcie moich ocen, a nie uczę się najgorzej, bo w 2 gim. na półrocze, w najlepszej szkole w mieście mam średnią 4.5, każą mi uczestniczyć we wszystkich konkursach, Mam już serdecznie tego dosyć, ale zawsze sobie poprawiam humor, że moja koleżanka ma gorzej xd
A i zapomniałam dodać, że jak moja mama się wkurzy to natychmiast trzeba się ulotnić. Bo łapie za buzię i trzaska z całej siły ręką po twarzy, mówiąc przy tym: " nikt ci jeszcze nie przywalił w tą papę?!" ;p Wiem, że się wydaje straszna, ale można się przyzwyczaić. Wiem też, że nie zamieniłabym się nimi za nikogo, mimo tego, że czasem są wredni ;)

Źródło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz