poniedziałek, 21 lutego 2011

Studenci

Nie widział ktoś przypadkiem takiej rękawiczki gdzieś w szkole? Albo chociaż ogłoszenia "znaleziono rękawiczkę". Bo ostatni w nich chodziłem, a w domu widzę tylko jedną. Jak ja będę odśnieżać chodnik jeżeli jej nie znajdę... :(
........
Rękawiczek w szkole to normalnie przedwczoraj widziałem ze sześć w bud. G i bud. A... ale żadna mi tej nie przypominała...
..............
Widziałem taką na torach na stacji Pole Mokotowskie. A chwilę wcześniej w locie w kierunku tychże torów.
.................
Doobra, można temat skasować, rękawiczka się znalazła (w szafce z podręcznikami). Na szczęście śniegu nie było jak dotąd.
...................
czuję się oszukana. szukałam jej w szkole, żeby Ci nie było zimno w dłonie. żądam rekompensaty za bezpodstawne wzbudzanie popłochu i litości
........................
Popłochu i litości... ? Ale narozrabiałem :gafa:

PS - Już oczyma wyobraźni widzę jak w święta szukałaś w szkole mojej rękawiczki... :mrgreen: ...
.....................
po prostu zobaczyła fotę, pomyslała: "ale super rekawiczka, w sam raz na lans podczas clubbingu. muszę ją mieć!!!!!!!!!!!!!!"
ot cała tajemnica...
....................
Obrazek
W nagrodę za wysiłek (własnoręcznie przed chwilą namalowałem!)


Źródło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz